marți, 22 februarie 2011

JURNALELE IOANEI

Cu mare drag, la Targul de Sf. Valentin am cunoscut-o pe
Ioana Morar, cea care leaga minunate jurnale, albume, carti, caiete.Dar nu doar faptul ca leaga  aceste lucruri m-a impresionat ci si ca sunt lucrate integral manual.Cand spun integral ma refer mai ales la copertile minunate cu care sunt imbracate.Acestea sunt din carton gatit cu catifea brodata MANUAL de mama ei.Toata familia de fapt contribuie la realizarea acestor  frumuseti.Va invit sa aruncati un ochi pe blogul ei :  http://myartbooks.wordpress.com/   unde va veti convinge de ceea ce v-am povestit.
Cu voia ei mi-am fotografiat jurnalul de la ea, personalizat cu zodia mea, fiecare pagina avand imprimat un citat, sau un aforism ,sau un proverb, etc.

Un comentariu:

ioana spunea...

Multumim din suflet pentru aprecieri, Mihaela! Abia asteptam sa ne revedem!